hihi

oj så var det fredag igen.
veckan har varit jobbig. fastnat i matten, haft redovisning, fått massa läxor... allt det toppat med att en tråkig gubbe från london ska undervisa oss idag från 8.30-16.30

SEEEGGT. har han hela nästa vecka., men de är också bra vilket ger mig tid att komma ikapp matten och ligga före på mina handouts.

´sen ska jag jobba nu på lördag samt 3 dagar efter skolan nästa vecka. kommer bli en tung vecka men det blir att sova ut nästa helg. ;) och på söndag då jag oxå är ledig.

Jag blev så glad igår då jag fick löning. WOHO! trodde inte ja skulle få ngt alls nästan men icke^^

rullade in pengar på kontot igår. ^^

nu blir det att dra mot skolan.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0