framtidsplans

klev upp klockan 7 imorse och kom till skolan för min 6 timmars långa föreläsning om hotel management.
såklart så va lektionen inställd men vi jobbade med projektet i 2 timmar istället sen åkte jag iväg för att kika på skjortor och kavajer.

hittade inte den som jag letat efter på HM så ja kollar nog vidare på lördag.
skjortorna ja hittat på nätet var inte alls som ja trodde dock. det var inte knappar ända upp vilket man kanske inte behöver om man har stora bröst. men i detta fall så kan jag säga att jag inte har det alltså blev det inget skjortköp idag.
jag gillar inte för uringade kläder på mig, känns onödigt att visa omvärden den glipa mellan brösten som tadaaa inte existerar.
näpp man ska ha kläder man trivs i så är det.

idag har jag suttit med matten efter den misslyckade shoppingen. och fick allt jag inte förstod gjort!
så jävla skönt! så nu är jag med på banan igen.

jag längtar verkligen tills praktiken i 2an. tycker dagarna går så fort och jag trivs verkligen med min utbildning jag går ändå är jag bara inne på slutet av vecka 2. haha


trivs otroligt bra i göteborg. love this place!

jag strävar på moln just nu. tänk att man kan må så mycket bättre bara av att flytta. men de är som alla har sagt jämt.
jag hör inte hemma i norrland. föddpåfelställe.nu

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0