fotpervon

jag håller ju på att lägga ut grejer på blocket.
idag hörde en kille av sig via sms och var intresserad av ett par skor.
jag frågade om han ville se mer bilder och det ville han göra så jag mailade det till honom.
sen börja han å ville se hur dom satt på. ja tyckte det lät lite konstigt men ja skickade ändå en bild då jag visade hur dom satt liksom. efter det fick ja diverse sms om hur sexiga mina fötter var å hur han fick....

asså seriöst. ofta man kontaktar folk som lägger ut bilder på blocket för att få se fötter och även att man blir upphetsad av det. hur psykiskt illa mår man inte då liksom

annars har jag lekt husfru idag och bakat bröd och kaka sen har jag städat.
imorgon ska ja renskriva klart allt skolarbete och göra klart matten.
sen blir det en lång vecka i skolan och arbete till helgen.

imorgon får ja oxå reda på om mitt köp på ebay gick igenom.. ska nog lägga ut lite mer grejer på blocket oxå. i hopp om att mer fotpervon håller sig borta.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0