6 timmar tills jag flyttar

idag var jag å sa hejdå till alla på jobbet.

jonas den snälla kocken lekte starbucks för min skull och gjorde frappe till alla :)

sen var jag, madde å pernilla på broken i åre å käka.

ja åt vegburgare å bakad potatis, pernilla åt baconburgare å pommes. å madde käka nån tacosgrej med kyckling i ett jättestort friterad skålliknande grej. mycket intressant.

sen drog ja hem å packade. nu är allt färdigpackat å ja måste seriöst sova nu. ska upp om 4 timmar då vi drar oss ner mot göteborg.

fett peppad. ska bli mycket spännande. men de är lite gruvsammt att börja plugga igen då man inte är van. å speciellt på en högre nivå och på engelska.

det känns jättebra att börja plugga i alla fall. känns som att jag står framför dörrarna som ska öppna min kariärr.

wohoo.

folk är så chockad över att jag drar iväg ända från östersund till göteborg för att plugga. bara för att jag har framtidsplaner och vet vad jag vill göra av mitt liv.

inte är det att skaffa villa, hund, förlova mig å skaffa barn vid 20 års ålder i alla fall.
ledsen med de verkar ju vara trenden här i norrland just nu i alla fall.
dom gamla babyboomarna skapar en ny babyboom.

men är det det dom vill så får dom väll göra de då, ja tycker dock att de känns som en tidsfördrift för alla som inte får något jobb.

äh nu ska ja sova.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0