oh maaan

ojojoj, gårdagen känndes som en hel vecka. tur att jag är ledig idag. eller ledig och ledig. har prov på torsdag så jag pluggar väll mest till det just nu.

matteprovet gick bra i alla fall. känns så skönt att ha det gjort. ja svarade på alla frågor så G borde ja få i alla fall. annars betyder det att jag satt och räknade förjävla fel i 3 timmar.

på torsdag har jag prov i front desk management. något nervös då det är på 9 kapitell provet är på.
känns rätt så lugnt men ja e ändå orolig för jag vill verkligen ha asbra betyg i front dest management då det är det ja vill jobba med sen.
eller i ett tag i alla fall. sjukt sugen på att starta eget hotell en vacker dag. men inte just nu...

äh, åter till studierna.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0