frost i Göteborg

Nu börjar det bli höst i Göteborg.
Var frost ute idag då jag vaknade.

Jag har verkligen hemlängtan men 4 veckor till kan jag stå ut.
Har massor att göra just nu fram till dess. 3 prov, ett grupparbete och göra klart CV och skicka iväg det till en massa hotell. Hoppas jag får någon bra praktikplats också.

Jag vet inte riktigt vart jag vill vara men jag kommer skicka ut till jättemånga hotell så jag får se vart jag hamnar.
Är väldigt sugen på Australien, London eller typ Grekland, Italien eller något annat ställe i Europa.
Ska bli spännande.

Ang skolan så failade jag nog turismprovet ganska bra skulle jag tro. men ja får väll göra omprov i väsrta fall. hoppas dock att jag slipper det. Pluggar som satan till ekonomi provet och hotell provet. Men hotell provet känns kanska lugnt.

Idag ska jag jobba. Är väll inte så jättepeppad men skönt att komma ut och jobba lite.
Nu är det inte häller så länge tills det är lön. Och sen får jag åka hem snart oxå! YEY

Jag kommer va hemma i 4 dagar så det blir som en liten weekend. och det är jag värd efter alla inlämningsgrejer som väntar mig.

Nu ska jag plugga lite sen blir det som sagt jobb.
Jag funderar på att byta rum oxå men får se hur jag gör med det.Sparar 700 per månad men bor jävligt mycket mindre då oxå. aja, värt att tänka  på i alla fall.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0