exam 2morrow

matteprov i morgon. som jag oroat mig för detta. men efter att pluggat 3 hela dagar så känns det helt okey att göra prov imorgon. tror att jag klarar det. jag förstår ju hur ja räknar ut alla grejer så det ska nog gå bra.

ska bli så skönt att få det gjort oxå.  sen i veckan är det prov i hotel management. och till helgen jobbar jag.
Ska bli så skönt att ta nya tag och lämna det man gjort innan.
jag har gått i skolan i 8 veckor nu imorgon. börjar verkligen vänja mig med långa dagar i bänken vilket är skönt.

Det jag ser mest fram emot just nu är att åka hem om 3 veckor. Ska bli så skönt. Tjata som fan fick jag göra för att få ledigt från jobbet oxå. Fast jag sa till över en månad innan ja skulle ha jobbat. helt störd.

löning imorgon. YEY

än nu ska ja sova. viktigt att vara utvilad imorgon..

Tjing and wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0