de går bra nu

känns bättre på jobbet nu

ja kände igår att ja stressade upp mig alldeles för mycket men sen tog jag det lite lugnare å då gick allt jättebra.

nu i veckan är det också mycket saker som ska göras.

Måste plugga matte och hotell eftersom att ja ha prov på de veckan efter sen ska jag göra klart mitt CV och skicka in det. Skönt att bli klar med CVt så jag kan börja bomba ut ansökningar till praktikplatser!

hotellprovet vet jag att jag grejar men det är ju den där matten... jag blandar ihop alla olika regler vilket gör saker och ting svårare.

känns bra att jag har lite grejer att göra tills jag åker hem vecka 45. blir nog inte så mycket att plugga under den helgen känns det som då.

än nu blir det att study hard. hihi

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0