trött!

Jobbade 15 timmar igår. Tänkte åka hem å sova men jag sket i det å sov i kall istället.
Har varit grymt segt att jobba idag. Speciellt då jag va tvungen att tappa 2 kg sill på golvet.SKA ALDRIG MER ÄTA FISK säger jag bara. har fortfarande kvar sill lukten i huvudet.'

Sen åkte jag hem å gjorde tårta till mamsen. Köpte 2 fina muggar med fat till på indiska.
såhär ser kopparna ut, ja tyckte dom var jättefina och de tyckte mamma med som tur var. sen fick hon en lila ljuslykta. Skönt att hon uppskattade presenten för det är svårt å köpa gåvor till andra tycker jag.

Anyway,. Jag har hållt på å fixa å donat här hemma nu eftersom att jag flyttar till kall imorgon. Ska bli skönt att få något eget place även fasst det bara är över sommaren men sen börjar jag ju förhoppningsvis att plugga.
HOPPAS! vore så roligt om jag kom in!
Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra i ett år till. Flytta till USA? Eller så blir jag väll kvar i Kall ett år, men vette fan om jag pallar det.
Jag är i alla fall mycket stolt över min packning. Har typ en bag och 3 ikeaplastbagar. Bör kanske ta med mig 2 extrakuddar oxå. eller så får man se vad som finns. Min chef hade varit inne i stugan och sagt att den var skitbra. Så det här kommer verkligen bli spännande!

Hoppas min dator kommer imorgon oxå. :) Vore super.,

Äh nu ska ja fixa lite innan de blir läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0