tisdag

Håller på med lite allt möglish här hemma idag.

Är lite nervös inför på torsdag måste jag säga. Snackade med AK som själv gått där då hon va ung och hon sa att det kommer va ca 60 personer där och bara 20 som kommer in.

Sen kommer dom tydligen att försöka såga mig extra mycket och ställa frågor som varför dom ska anta mig till skolan då jag inte har mest erfarenhet och sånna där frågor

Att det är på engelska kvittar väll. Tror att det är bra då jag kan det flytande och kan tom göra det lättare för mig att komma in faktiskt. Det är dom där oväntade frågorna som gör mig nervös. Sen att man måste spendera natten innan på ett tåg är ju inte häller så roligt.

Jag förvånas över att jag inte alls är så nervös för att jag inte har någon aning om vart jag ska bo i sommar.
Det känns dock som att det kommer ordna sig. Kanske är skönast att ha något eget ändå.
Det jobbiga med det hela är dock att jag vill som hyra en stuga och inte en lägenhet. Tänk va mysigt att ha en liten stuga i sommar liksom.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0