oh damn

idag fick jag höra att skolan i västerås inte fått min ansökan. som tur är var dom nog vänliga och lät mig skicka in en ny.hoppas jag blir kallad på intervju på den annars få ja nog palla mig ner till jönköping ändå.

matte b går det inte så bra med. ringde idag för å få reda på migg slutbetyg och då börjar dom att dra upp hela sista provet. och jag har som inte ens mina antäckningar eller provet kvar. Så det gick väll sådär.
Inte kan dom maila mig provet igen häller. så ja tänker inte snacka med dom något mer. Skicka ett mail å säga att om jag inte ens kan få se ett prov är det svårt att diskutera detta genom telefon.Sen skiter jag vad dom säger. satt och gick igenom 5 frågor på 40 minuter. 12 st 2go liksom. NO WAY då få de va.
Behöver ändå inte matte B till mina skolor.

ni skulle fan ha sett hur jävla nervös ja blev då han börja fråga ut mig. trodde ja skulle dö.  dedär gör jag då inte om

hoppas på positiva svar från västerås imorgon:)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0