jobb

har jobbat sen klockan 11 i morse. Så jävla segt men nu har jag bara en och en halv timme kvar i alla fall.
Sen ska ja snabbduscha och gå ner mot tågstation. Måste ju se fräsch ut inför intervjun i morgon.
Jag är såå rädd inför den asså. Men ska sätta mig på ett kafe imorgon och fundera igenom hur jag ska svara på en del frågor.

Berätta om dig själv brukar ju vara en klassiker. Det är nog svåraste frågan tror jag.
För man vet ju inte vad man ska svara för att verka intressant.

Åh kan inte klockan vara 20.00 snart. känner mig skapligt less på det här.

4 timmar har jag spenderat av att sitta på facebook. för det har inte funnits ett skit å göra. å är man på jobbet vill man ju som ha ngt å göra i alla fall. annars är de som ingen mening att gå hit ens.

Hoppas på att finna nån stans att bo i sommar som e prisvärt liksom. Betala 3000 kr per månad för att bo i Kall.

Värt det?

I alla fall. Drag till Götet om 3 timmar och kommer tillbaka på fredag morgon.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0