home again

Jag kom hem igår morse och jag har stora svårigheter å vända på dygnet. vilket suger för ja måste upp till åre tidigt imorgon. och såklart glömde ja mobilen hos min kusin.

Nya grejer på anslagstavlan:

Imorgon gör jag klart matte B och skickar in det. SKÖNT

Jag ska upp till Åre å snacka jobb med min chef. Får se om man blir där i sommar eller ej. Orkar igentligen inte fixa lägenhet igen. less på å flytta och vet inte om de är värt de då ja kan bo hemma med föräldrarna och leva på dom ^^

Nästa vecka åker jag till Göteborg på intervju för en skola. Jag hoppas verkligen att jag kommer in för då slipper jag alla studielån. Och det är ju precis det jag vill utbilda mig till. Jag ber till gudarna att jag kommer in och ska förbereda mig som fan inför det här.

Jag ska börja spara pengar istället för att slösa. måste ju tänka på att jag börjar plugga till hösten. tror dock inte att jag kommer få prova på att leva som en fattig student. haha

min dator lever lite halft än så länge men ska köpa en ny innan ja börjar skolan i höst. å den ska jag fan va rädd om:)


sen har jag nog inget mer å tillägga. till veckan ska jag lägga ut grejer på blocket å tradera tänkte jag:)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0