dags att börja träna igen:D

Nu ska jag börja med min nya hälsosamma diet.

No sugar AT ALL!
Sötningsmedel okey till att börja med med inte cola zero eller diet coke, pepsi max osv. jag måste lära mig att dricka vatten.
Försöka undvika mjölkprodukter då jag blir slemig i halsen av dessa. Soyamjölk går dock bra i kaffet.


Så ska åka å handla sen innan jag drar upp mot kall. Men typ såhär ska min diet se ut:

Frukost: Hällst TE och gröt eller Bvitamin brusdrink, en macka med en massa grönt på eller ngt sånnt.

Lunch: ProteinShake.

mellis: kaffe, te vattenmelon (tål ju ingen annan frukt) eller välling om ja e hungrig

middag: Sallad, potatis, bönor eller annan hälsosamm mat med långa kolhydrater

Sen ska jag träna en timme varje dag. Gå ut å gå, pilates, yoga, springa, simma.

Måste få in en bra rutin på mitt liv känner jag. Och det här är till å börja med med tanke på att jag har left på kaffe, cola zero, godis, ´vitt bröd, chips å glass å allt annat som har socker i det.

Sen jobbar jag på å sluta snusa oxå. vilket gör att jag slutat med skruf stark och övergått till rape, eller just nu snusar jag kronan white. har kommit på det att om man bara köpet äckligt snus som inte är starkt så snusar man inte lika mycket. Smart där:)

Hoppas att detta ska gå bra. kopplar förmodligen upp mig ikväll om de trådlösa fungerar från jobbet. annars skriver ja mer till helgen:)

Tjing å Whish me luck på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0