check

idag har jag införskaffat mig proteinpullver, check!
sen har jag tackat nej till intervjun i jönköping och sagt ja till den i västerås. Samt bokat biljetter ner dit. det gick på 1200 kr och blir en dryg resa.
Tänkte ta bilen först men de är ganska drygt att köra bil 53 mil mitt i natten då man har en intervju klockan 7.45 på morgonen. jag kommer i alla fram med tåget 6.15 och åker därifrån igen klockan 11 så jag blir bara där en sväng. lite orolig att det ska bli tight om dit bara med tåget hem men ja chansar annars gick nästa 4 timmar senare. och då är jag ju nästan hemma. jag får snacka med dom så jag får bli inskickad på intervju bland dom första i alla fall. så det ordnar sig nog.

har även införskaffat mig kromtabletter mot sötsug så nu ska ja bli av med mitt socker behov.

ikväll och imorgon ska jag packa till min lilla flytt till veckan. ska mest ta dit lite kläder och sänglakan å handdukar å mat å sånnt. sen klarar jag mig.

ska bli spännande å testa min proteindrink, men ja ska börja med det till veckan.

lite sugen att gå ut i helgen måste jag påstå att jag är men jag ska nog spara mig tills nästa vecka.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0