beach 2010



Så jag är alltså ledig i morgon så då ska jag sätta mig och fundera på hur jag ska lägga upp kost och träning i sommar. Har bestämmt mig för att börja med pilates samt att börja jogga igen nu  då det är varmare ute igen. Jag var liksom ute å sprang varje dag då ja bodde i usa så nybörjare är jag väll inte riktigt.

Sen ska ja köpa en massa vitaminpiller. kolla upp hur mycket av varje sort ja behöver så de inte blir föör mycket liksom. Sen ska proteinpullver inhandlas:) och nej. bodybuilder är inte min grej. skulle se fucked up ut. utan jag ska börja med proteinshakes för att jag är vegeterian ( nästan vegan) men äter aldrig protein. mycket farligt.

Och hur blir man nästan vegan.

Det blir man om man bara äter smör på mackor samt mjölk i kaffet och godis såklart.
Det är de animaliska jag får i mig. förutom om ja käkar kladdkaka eller ngt sånnt.
Så på restaurang e jag alltid vegan men då ja kommer till godishyllan på ica är jag plötsligt allätare:P

Thats me.
Sen håller ja på å tappa ner på snus. har bara tagit 4 st idag. go me!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0