arlanda

hemma i fucking sverige igen efter 2 ubnderbara veckor i new york. mitt tåg går norrut om 2 timmar. då har jag väntat i 6 timmar på det.
Seegt men de ska bli skönt att komma hem och fixa en massa grejor.

Jag har typ bestämmt mig 100% att jag flyttar till usa i höst. om jag hinner skriva in mig på nån skola till dess.

USA is the shit. i dont belong in sweden och I FUCKING LÖÖÖWWWEE NYC!

Thats the place 2 be. fan va jag hatar å vänta på flyg å tåg å sitta fasst på ett flyg eller tåg. näee de är inte alls roligt att resa. men då man väl kommer fram så.

Även att dom har ändrat reglerna på väskor så man får bara ta med sig en resväska. Tur att man har sin charm ibland och kom undan gratis denna gång.

Tycker dock synd om Tove ( nya au pairen) som bara få ta med sig en väska hem efter ett år i usa. HAHA jag fyllde liksom upp en på 2 veckor + att jag betalade 33 dollar för att skicka hem till Victorias Secrets paraply.

Ska upp till Åre en sväng i helgen å snacka jobb med chefen å hälsa på Oskar och Sandra:) blir roligt att se dom igen.

Men en sak e säker. Jag kommer att bo i USA inom ett år!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0