Äntligen!

Så var matte B avklarad.  Får svar i morgon om jag fick G. Hoppas på det i alla fall.
Är så skönt att vara lite ledig nu i maj så jag får lite grejor gjorda.

Imorgon ska jag plugga affärsengelska samt öva på eventuella frågor som kan komma på min intervju på torsdag- sen på onsdag ska jag jobba i repan i stan mellan 11-20 sen går mitt tåg klockan 20.50. En gammal klasskompis ska med mig på samma tåg så det blir skönt.

Jag städade nästan hela bilen idag så jag är så stolt över mig själv. Ska bara putsa rutorna samt damsuga den imorgon sen ska ja på med bilklädseln. Jag kommer bli i Kall i sommar och funderar seriöst på att sälja min bil och bli där i sommar. Fast jag vet att jag aldrig skulle palla det. Vette fan vart jag ska bo i sommar men det jobbar jag på.

Billigste alternativet blir det i alla fall eftersom att jag sparar pengar nu i sommar.
Jag har varit sååå nära på att dra ner till affärn å köpa gotta hela kvällen men gjorde en paj på mor och fars bekostnad.

Ska bli mycket intressant att jobba med lite nya sysslor i sommar. Kommer att arbeta i receptionen, konferens och som adramistrativ assistent eller hur de stavas. sen hoppar jag väll in lite i serveringen om det behövs med.

Måste plugga lite iför intervjun nu sen ska jag sova. Har typ vännt tillbaka på dygnet nu.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0