sunday.

lika sliten som vanligt dagen efter utgång kan jag lätt säga att jag är.


såhär var dock gårdagens outfit.

började kvällen med att fixa iordning mig. sen drog jag till therese å sen hem till mig igen för å fixa iordning mig de sista. efter det åkte vi till frösön och förfesta,. därefter blev de taxi till stan.
vi gick ner på marite men de va 23 där så vi kom inte in. då försöker genierna komma in bakvägen vilket inte fungerade så en vakt kom å sa till oss att det vi sysslade med var försök till olaga intrång HAHA

så vi gick på kebab city istället sen fick vi tjuss hem av thereses mamma. satan va kallt det var ute. blåsingt som bara den. blev inbjuden på efterfest men passade på det. får bli en annan  gång.

har inte pluggat ett dugg matte alls i helgen. tror inte jag klarar betygssamtalet imorgon hur som hällst. kanske få nöja min med ett ig ändå. får se om jag fixar det på något sätt imorgon.

might work ..

LOVAR att lägga upp bilder på stugan imorgon men ja ha som inte haft tid alls nu på senaste.

inom 2 veckor får jag svar på om jag kommit in på någon yrkeshögskola.
skulle jag komma in på begge så blir det nog göteborg. men jag älskar skolan i västerås och det verkar vara en sån trivsam stad. så jag får se. blev verkligen impad av den staden. sen är båda skolorna jättebra och kännda.
så jag får väll se viklet det blir. hoppas jag kommer in på någon av dom i alla fall.

annars har jag ju sökt 5 högskolor men jag hoppas fortfarande på yrkehögskolorna.
eftersom att jag nu inte är behörig till 2 av 5 skolor på högskolan just nu.

hoppas allt löser sig i alla fall.

nu ska jag sova. tack och gonatt.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0