studentfest och ny dator

igår var det studentfirande i östersund, blev förvånad över hur lite folk det var ute å firade.

var dock trevligt då bandet började spela på stortorget:)
sen drog ja ner på kebaben å träffa lite folk sen åkte ja hem med pappa.'

har då inte mått så dåligt idag som e skönt, dock känner jag mig sliten. håller på å tvättar sen ska jag packa grejer till stugan. får se då jag åker upp dit igen.,

ang min dator jag rätt nöjd. gillar den men blev besviken på att de inte fanns nån dvd eller cp brännade på de. sen fungerar de inte å föra över bilder ´på min nya dator som vanligt, fattar inte varför de inte vill gå, mycket irriterande.

Fan va skönt det ska bli att va ledig nu i några dagar, jobbar nästa dag på tisdag:)

dagens film är i alla fall änglagård- fan va grym dom filmerna är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0