söndag


Vi grillade till middag idag, så jävla gött var det.
Så nu vet jag vad jag ska göra för mat hela sommaren:)

annars så har jag inte gjort så mycket i dag, mest slappat å packat grejer upp till kall

tänkte åka dit imorgon å fixa lite med inredningen., sen jobbar jag tis-ons´-torsdag sen åker ja till västerås på torsdag kväll och kommer hem på fredan.

ska göra ett sista försök med matten tror ja,. å läsa på lite så ja kan ringa och göra betygsamtalet.
Måste göra det senast på tisdag så jag håller tummarna.

fan vad seg jag har varit hela helgen känner jag. men de är skönt att va ledig på helgerna i alla fall.
nästa helg är de party i bräcke. blir crusing så det blir spännande.

Ja lägger upp lite före å efterbilder på stugan imorgon :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0