onsdag

jag vet inte vart jag ska ta vägen.

trivs inte i kall för de är så dött där, och att jag har möss som kryper i väggarna gör som inte saken bättre.
Men sommaren går fort och jag kommer som ha fullt upp från å med på fredag tills i början av augusti som det ser ut. så det ska nog gå det här.

Allt jag tänker på just nu är om jag kommer in på någon skola eller inte.
Ska få besked innan midsommar. Har nästan för mig att det var denna vecka ja skulle få svar.
Kommer jag inte in på någon går jag seriöst in i väggen och allt kommer kännas som jag är på ruta 1 igen.
Eller så börjar jag att plugga i usa.

Jag vet verkligen inte vad jag vill. Jag känner att jag vill ha ett storstadsliv. men kanske bo i sverige. samtidigt älskar jag mitt liv i usa mer än allt. där händer det alltid något. människor är som jag sociala och målinriktade.

Jag gråter varje gång jag åker från usa. känns som att mitt liv tar slut då jag åker därifrån. samtidigt känns det bra då jag väl har något att göra hemma i sverige.

tycker dock att sverige är väldigt jobbigt just nu med alla ungdommar som börjar skaffa sig "familj"
Enligt mig är det alldeles för tidigt. Jag är mer en sån som utbildar mig, fixar ett stabilt jobb och sen funderar på å skaffa barn, åh just det. nån stans där ska man ju hitta mr right oxå.

jag börjar nog bli lite less på att va singel. men samtidigt är jag ju så kräsen så ja hittar väll aldrig nån som vill ha mig då jag väl hittar honom?

Det är jobbigt att va ung och måste börja få koll på tillvaron.

Kanske är bra att jag bor i kall så jag får tid för mig själv. för nu vet jag i alla fall att de inte är roligt att va singel då de inte är en kotte att umgås med runt om.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0