Lördag!

kunde knappt sova inatt. var lite nojjig över att min chef gått på semester och husfrun så nu är jag typ själv med allt ansvar känns det som.
Men det gick bra idag och imorgon jobbar jag frukost som säkert oxå går bra.

Jag vet att jag suger på att uppdatera. och att jag bara skriver om tråkiga saker. sorry about that.
var riktigt duktig på att blogga då jag bodde i usa. skrev om en massa roliga saker. men då hade jag inte fullt upp på att få ordning på mitt liv.

pappa ringde mig igår och berätta att jag kommit in på skolan i västerås. Blev skitglad över det.
Känndes så bra då jag var på intervjun där. Jag var verkligen mig själv å var inte överfokuserad utan körde bara för stunden liksom. sen kom jag in! snacka om att man blir glad att komma in på en skola som först inte fick min ansökan sen blir man kallad på intervju sista dagen. och det går skitbra å man kommer in!

Blit dock ett svårt val om jag kommer in i göteborg för den i västerås känndes så hemma. känns nästan som att jag kommer gå på den i västerås hur som hällst. Lagomt stor stad. trevliga lärare. bra lokaler. aa de känndes som jag varit där förut fasst jag inte varit där.
Ska börja kolla på bostäder lite lätt sen får man se vart allt leder.

har lovat bilder på stugan i evigheter nu. och de kommer. är ledig på tisdag så jag lägger upp det senast då.

Är liksom så upptagen med allt jobb just nu.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0