hang over

burr vad kallt det var igår.
Åkte aldrig upp till kall då ha hörde att de va party på G.

Kvällen spenderades 40 utomhus, 40% i ett trapphus för tt de blev så jävla kallt ute och 18 % hemma på förfest hos brorsan samt 2% i en porsche då filip tjussa hem mig.

Och jag som var så smart och hade på mig en kortkort paljettklänning höll såklart på att frysa ihjäl. Hoppas att jag håller mig frisk. Drack 4st 7.0or igår och full blev och och faaan så bakis jag är nu. Höll på börja sy imorse och smimma då ja tog en dursch men nu känns de okey. Dricker te och försöker knapra i mig en halv macka.

Nu blir det mot kall i alla fall. Måste in på coop först bara å köpa lite grejer. Vette fan om de öppnar klockan 8 men ja tänker bara handla på copp nu eftersom att det är medlemsägt och det lönar sig för medlemmar. OCH DET ÄR SVENSKT. och vi måste börja stötta våra egna företag om detta ska gå runt.

Säger dock inget om att jag åker på donken å köper latte varje dag^^

Nu åker ja mot Kall. Hoppas ja ska klara av dagen levande.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0