Halloj alla glada

Idag var jag och lämnade in min sista ersättnings grejs på arbetsförmedlingen. Ingen mening att jag har den nu i sommar tänkte jag utan lika bra å pausa så man får ut det sen om man behöver,

jag blev mycket glad idag då jag kollade mitt konto och insåg att jag fått tillbaka på skatten! YeY liksom:)

Känns som att sommarens ekonomi som jag fruktade skulle inte alls bli så rolig kommer att ordna sig. då jag har månadslön.
Var ju borta halva maj sen jobbade jag bara några dagar så jag trodde jag skulle få leva på vatten å bröd hela sommaren,

min hälsosamma diet inför sommaren går sådär. Måste godis och cola light & kaffe vara så förjävla gott? Aja jag gör ett nytt försök imorgon.,

Försökte göra mannagrynsgröt till middag men råka bränna hela skiten så nu kommer jag nog aldrig äta det ngt mer. Brännd gröt var då fan ingen hit asså.

Jag jobbar imorgon sen åker jag till västerås på kvällen och kommer tillbaka på fredag kväll i östersund. Ännu ett roligt skolprojekt. <drygt att det inte går å ringa å snacka med dom utan att dom måste träffa en.
<det blir dock den sista resan för skolor i höst. Ska plugga på matte B och göra betygssamtalet på måndag så det är gjort.

Gissar på utgång på lördag för ja e nog för trött efter resan på fredag.
Jag har tur att få vara ledig i sommar varannan helg vilket e mkt nice. har fullt upp å lära mig nya saker på jobbet just nu,

need 2 sleep så vi hörs.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0