en sån vecka

den här veckan har det då hännt mycket.

Jag har jobbat typ 10 timmar varje dag.
Kommit in på skolan i Göteborg så jag börjar plugga där i september. Har bestämmt mig nu och det känns som ett bra val att välja göteborg istället för västerås. första tanken bäst liksom.

Midsommar spenderades hemma i tandsbyn, brorsan & therese kom dit å vi grillade. riktigt trevligt var det. jag gick å la mig klockan 7 morgonen efter. fick för mig å bada i fyllan å vaknade i ett översvämmande kokhett bad med vatten i lungorna. höll fan på å drunkna. kanske finns en gud ändå.

i lördags planerades utgång men ja kännde att ja börja bli sjuk + att ja led av fyllefrossa så ja sket i utgång å drog på bilbingo med bror istället. tanken var väll att göra både och men min kropp sa ifrån.

Hela helgen har varit grymmt bra. känns så jävla nice å börja plugga i höst och nu återstår bara att fixa boende å se till att få studiebidrag.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0