working my ass of

gosh! utarbetad no kidding.
idag hade jag en såndär ledig dag- jobbar bara frukost. Tjussade iväg några gäster till järpen då dom checkat ut sen visade jag lite reception för emil.
på 2 veckor har jag jobbat 118 timmar. ja jobbar liksom 150% just nu. härligt.
Gick och vilade efter jobbet vid klockan 1 idag å fan vad jag sov tungt sen.
mamma ringde vid halv 6 å väckte mig.
sen ha ja snacka med oskar idag oxå. så vi ska hitta på ngt nån dag ska bli skoj.

Känner att jag börjar redan nu bli sjuk. men ska kämpa på tills på torsdag. sen är jag ledig fre-lör och jobbar heldag på söndag så det blir nice!

Skönt att vila ut sig lite. fast att jag vet att det kommer bli utgång samt att ja förmodligen drar på mig halsfluss eller ngt sånnt efter se.

Nu ska ja sova. Har ju sovmorgon imorgon. Tills klockan 8. LYX. men de blir skönt folk på jobbet imorgon så det blir trevligt

Dagens jobbiga läget är att jag inte kan hitta min snus! Where the fuck is it! Kanske dags att sluta då,

elle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0