söndag

sådär, då har jag avnjutit mina 2 dagar. skönt att va ledig.
i fredags åkte jag å brorsan till åsele för å gå å kolla på lillasyster, inte alls min typ av musik. men ja följde med som moraliskt stöd liksom.
vi skulle bara dit över dag men då vår chaffis blev bjuden på gin å tonic var hon inte så mycket till chaffis längre. hon försvann, söp bort mobilen och vi hittade igen henne dagen efter. jävligt ont gjorde de å sova i bilen. snacka om nackstärr!

igår var jag bara hemma och tog det lugnt. tvätt å städdag typ. skönt att vakna upp nykter idag.vet dock inte vad jag vaknar klockan 6 på morgonen för.

idag jobbar jag heldag, 11-21. kommer bli en jobbig vecka känns det som då det är jag som ska ansvara för inköp på molanda. vi ska stå för serveringen där i helgen.

lite roligt med lite projekt men det vore skönt om man kunde få slippa allt ansvar nån gång.

äh nu ska ja äta frulle å bege mig mot stan för å handla innan ja åker mot kall.

sen kom jag in i umeå men ja ha tackat nej till dom för ja ha redan spikat göteborg å fixat allt nu liksom.
äh vi hörs.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0