måndag

vill bara att juli ska ta slut. har så jävla mycket att göra just nu.
i helgen är det motor och flygmässa ute på molanda som jag håller på å planera sen är det fullt upp nästa helg på fäviken.
Är dock ledig nästa måndag-onsdag vilken blir skönt!

idag fick jag godkännt från CSN så jag får studiebidrag därifrån!
Känns grymt skönt att börja plugga till hösten, samtidigt som att det känns otroligt konstigt att man börjar plugga.
Men roligt att flytta till göteborg ska det bli i alla fall.
Längtar som fan till det.

tror inte jag hinner med någon utlandsresa i sommar. fuck beach 2010 säger jag- ingen bränna alls har man tid att införskaffa.

Äh nu blir det film och sovdags sen!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0