work 2morrow

Så var jag inne på min lediga dag nummer 4.
träffade min martina idag en sväng. tycker synd om stackarn som har ont i ryggen men håller tummarna att det ska ge sig snart.
sen träffa jag pilla som åkte med mig till järpen. vi snacka en massa skit och kom  överens om att vina på söndag och snacka ännu mer skit samt åka mot staden igen på måndag.

jag har fixat besiktningstid idag. så hoppas jäkelskapet vill gå igenom. sen hoppas jag att jag får den såld.

CVt har jag inte hunnit fixa. men ska ordna det nu i helgen.

det har varit så skönt att va ledig! Nu väntar en rolig jobbhelg då vi ska ha hand om ett bröllop. Världens gulligaste par ska gifta sig så det ska bli spännande.

Jag va busig idag å gömde nyckeln till lamborginin då filip skulle in å hämta den på jobbet.
Han ba, MARIA vart är nyckeln till lambon?
Jag -- ME dont know. hihi sen kom han å krävde nyckeln av mig.
den lilla glidarn ska på utställning i sthlm å ska såklart få köra ner den.

en månad tills jag flyttar nu! SJUKT PEPPAD! men måste leta upp nån att umgås med då jag kommer ner!

Som tur är så känner jag några som känner folk där. så jag får väll ta lite vänner av andra så länge!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0