shoppingdag med pilla

var som sagt i staden idag för att shoppa lite! gjorde massor av fynd.
mestadels basic clothes men oxå lite smink och en fin sommar tshirt för 50 spänn.

på HM köpte jag :

2 tshirt
1 längärmad svart vanlig tröja
en v-ringar grårandig lång tröja som va tunnt stickad- mysig som bara den.
en svart kjol
strömpor 5 pack
en svart munktröja med dragkedja
en mascara
och fundation

det kalaset gick på 735 kr! snacka om fynd och bara bra grejor köpte jag oxå.

sen på gina köpte jag min sommartröja, en marinblå piketröja och ett läderflätat pannband. typ lite hippieaktigt

sen köpte jag lite kollegeblock inför skolstarten.
asså jag börjar verkligen längta tills jag flyttar. har börjat packa men måste se över packningen så man inte drar ner allt för mycket onödigt.

ska pilla lite på mitt cv imorgon. men de känns som att den första månaden kommer man ändå inte ha tid att jobba så cv är inte prio 1 just nu. känns konstigt att börja plugga igen. men samtidigt roligt att flytta till göteborg och skaffa sig en utbildning och ett liv.
åker neråt den 4 september som det ser ut nu.

pilla tycker jag e konstig som bara flyttar till nya platser hela tiden utan att känna en kotte.
Men det är spännande tycker jag. Hoppas man får någon jämngamma i klassen. annars blir det att gå ut på krogen och skaffa vänner där. :)

äh nu ska jag sova!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0