motorkultur samt efterföljder

--> snyggaste bilden, nja

jobbade i lördags sen drog jag på kräftskiva hos madde. åt såklart inga kräftor.! dom ser ju asläskiga ut.
efter förkrök hos madde åkte vi till brattland på motorkultur. träffade sjukt mycket folk man kännde där.
brorsan, malin å oskar blev jag verkligen asglad över att se. sen hade jag ju pernilla å madde med mig.
Grymmt skoj hade jag . kvällen slutade men att jag å co. gick kilometer in i skogen å hamnade vid nån pubb där. mina skor var slut som artist dagen efter.
under kvällen fick jag i mig, vitt vin, rose vin, röd vin, öl, cider, grogg, jäger, snapps, galliano.. de är de jag kommer ihåg. förstår inte hur jag får i mig så mycket.
sen vaknade jag hos nån strager å lämna såklart mobilen där. så ja va mobillös några dagar tills min ängel christian hämtade den. under kvällen drog ju madde hem till järpen där ja skulle sova. men ja fick mig en sovplats ändå HAHA var dock för full då ja vakna så ja minns inte vart jag åkte från.

åkte till pilla i järpen å hon öppnade å såg chockad ut över att se mig fortfarande full klockan 1 dagen efter. HAHA ja hade bara gått in å slängt av mig alla kläder sen gick ja å sov på soffan å somna direkt.
sen kom maj å dom väckte mig. resten av dagen mådde ja skit. spydde som fan. ursh.

gick på pizzerian å ja fick i mig en kant av pizzan samt sallad. sen gick ja före för min mage börja fucka igen.
kom typ 10 meter tills allt kom upp igen. tur att madde bor nära pizzerian.

var bakis i 2 dagar sen blev jag förskylld å nu ligger jag i feber.

en bra sak är i alla fall att jag ska få operera mina halsmandlar den 30 augusti. slut på halsflussarna nu! YeY

så jag har bara en vecka kvar i kall. ska vila nu i helgen å resten av veckan.
sen blir de jobb, utstädning av stugan, besikta bilen, och sista jobbardagarna nästa vecka
. lämnar kall den  28onde sen blir det utgång då. bakis den 29 och operation den 30. måste va kvar på sjukhuset ett dygn efter jag opererats sen kommer ja inte kunna käka på en vecka.
:/
mot göteborg bär det av den 2 september så snart bär det av på riktigt.

nu ska ja facebooka lite sen sova.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0