getting better

åh börjar må lite bättre i halsen å kroppen nu,

har haft ont i lungorna, revbenen örona halsen sen operationen men nu har ja bara lite ont i halsen och i öronen,
mest på morgonen vilket e bra.

fan om en vecka är jag i göteborg med mamma å pappa, ska bli spännande att åka dit men de känns lite konstigt att flytta å ta sitt pick å pack igen. skönt att ja inte behöver ta med allt jag äger utan kan lämna de mesta hemma hos mor och far.

nu ska ja sova. de här har lätt varit billigaste veckan på länge. har inte spenderat en krona på en vecka nu. eller nu skojja jag. betalade 24 kr för en latte idag. annars så har jag inte spenderat en krona.

har knappt snusat ngt häller så ska försöka sluta med de nu. idag ha ja tagit 3 snus liksom. skitbra.

fan de är skönt att bara va hemma å kolla på tv känner jag.
har legat å kolla på twin peaks nu i flera dagar. en grymmt bra serie, men fan va tid de tar å kolla igenom.
är inne på disk 6 nu av 10 så de är bäst man kollar på lite.

äh got 2 sleep nu.
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0