äntligen ledig

har jobbat alldeles för mycket i juli känner jag.
hela sommaren har jag jobbat bort men det har ändå varit pissväder så inte gör det mig något.
idag på min lediga dag 1 av 4 har jag vilat. börjar bli svullen i halsen så ja hoppas de inte är någon halsfluss på G

imorgon ska jag och pilla åka och shoppa. ska bli trevligt att gå lite på stan och spendera pengar haha
jsg har faktiskt blivit lite mer ekomomisk tror jag. börja väll inse att det inte går att slösa bort pengarna på skitgrejer då det snart blir dags att sätta sig i skolbänken igen. den här gången på mina egna bekostnader.

imorgon ska jag alltså köpa lite höstkläder och saker inför skolstart. samt kollegeblock. smink måste ja oxå köpa.

sen måste jag skriva om mitt cv som ja ska skicka ut till lite olika företag i göteborg så jag har någon extra inkomst. ska även kräva att jag får tillbaka alla pengar som folk e skylldig mig.

nu ska ja sova. kommer en update om shoppingen imorgon´

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0