22 dagar kvar..

tills jag flyttar till göteborg. känns helt galet!

idag har jag varit hem en sväng och packat lite. går bra men de är lite svårt då man har grejer på flera ställen.

pernilla och madde var här i söndags å vi vinade å snackade skit.
sen sov dom över å jag fick ligga i mitten av min dubbelsäng. Fy fan så obekvämt de var!

Igår var jag ledig så ja å brorsan va på bilbingo. Mest för att göra nånting.
Vi vann inget.:(

nu blirre att kolla på film å njuta av min lediga dag. Jobbar i morgon och tills på lördag sen blir det motorkultur i brattland med pernilla och madde. Kräftskiva innan det. Äter ju inte kräfter men jag får väll kolla på då dom käkar då, haha närå jag får väll hitta något ätbart. blir nog bra.

var å kolla blodtrycket idag med. 65/100. Skitbra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0