sorry

satan vad jag e seg på å blogga nuförtiden. Mycket har dock hännt på sistonde.

Min säsongsanstäldning gick ju ut nu i mars likaså min lägenhet så jag har flyttat hem till mor å far igen.
Dock jobbar jag ganska mycket på mitt säsongsjobb i aprill men jag löste det med att bo hos en kompis nu i helgen sen ska ja bo på hotellet resten av aprill då ja jobbar så nu har det löst sig.

<jobb i sommar löste sig oxå men jag ska ändå söka lite jobb i sommar ändå. har ju som inget jobb i maj elleer juni som de ser ut nu. eller sommar säsongen börjar ju i juni. men det blir nog en månad då jag är jobblös. <förhoppningsvist löser det sig oxå. <gillar icke å va jobblös.

Hoppas även att få bo hos brorsan i sommar.:) orka inte bo hemma känns som att de tar för mycket på krafterna eller ja får typ panik på att bo hemma. vet inte varför de är bara så.
2 timmar brukar gå bra sen blir de bara jobbigt.

<tjing

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0