snart åker jag

6 dagar tills jag åker till usa
5 dagar tills jag åker till arlanda

har fortfarande mycket att göra innan resan men jag har kommit en bra bit på vägen.
idag har jag fixat sista ansökningen till mina skolor.

Har växlat dollar så det är väll att fixa klart låtar och filmer på min nya ipod som är att göra samt packa klart. och köpa lite marabou samt ett snöhalsband sen ska jag vara redo att åka.

Sen är det ju så klart matte B som jag jobbar på med.
Men jag  har planerat upp det lite dag för dag så det ska nog gå bra.

Hoppas på att få vara ledig imorgon oxå så jag hinner med allt.

Känns som att jag har jobbat alldeles för mycket i vinter mer än 100% samt att jag har haft mycket annat på sidan om som att söka till skolor och flytta från lägenhet och oro över vart jag ska ta vägen här näst.

Det känns som att jag nästan gått in i väggen. Orkar inte umgås med vänner för jag vet att jag igentligen inte har tid. Känns som att jag är instängd i ett rum med en massa måsten men jag vet att jag aldrig kommer kunna släppa det häller. För sån är jag. Folk tror att jag är en oseriös liten bitch som bara glider runt och låter livet leka.

Så är det inte. Jag jobbar otroligt hårt och har allt för höga kvar på mig själv. Har svårt att släppa taget för det blir ju aldrig bra.

Jag uppskattar därför verkligen att få vara ledig nu förmodligen hela maj. men i alla fall 2 veckor. Looking forward 2 that

ha de gött allesammans å ska försöka uppdatera lite mer^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0