NY i morgon

nu har jag varit i dc i 4 dagar. känns skönt att komma hem igen men planerna för helgen är lite oklara än.

grejen är att jag vill åka till new york och har fått inbjudan till en av new yorks top 5 clubbar just nu, men då kan inte min italjenarkompis följa, och han hade jag tänkt å bo hos då ja e i new york förstår ni.
sen fungerar inte min kompis tellefon så jag får inte tag på han. har dock mailat han så hoppas att han ska svara något vettigt så jag kan åka upp i morgon.

gör jag inte det så är det georgetowns day i morgon så det är collagefest. fett nice. så det kanske blir new york nästa helg då jag fått ordning på allt liksom.

annars har jag mest shoppat hitills.  och mycket har jag lyckats få med oxå. men jag har bara köpt bra grejer så jag är lite stolt över mig själv faktiskt. hihi

äh nu ska jag sova menuppdaterar i morgon om jag hinner. måste fan ta lite bilder oxå. mycket man måste göra här i livet.

dagens fråga.

varför skaffar man sig en ipod på 16 gig då man bara lyssnar på 50 samma låtar om och om igen. man fastnar ju på vissa sen får man sitta å pilla i evigheter tills man hittar igen dom igen :P dagens ilandsproblem. verkligen

thanks and good night från DC<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0