naturkatastrofer!

vulkanutbrott på island gör att flygplatser i norra europa stängs.
Säger bara att jag hoppas att detta går över snart då jag ska till usa om en å en halv vecka.
Jag är sjukt stressad över allt jag måste göra innan ja åker iväg.
Men nu har jag i alla fall kommit en bit på vägen.

Igår fick jag iväg dom sista ansökningarna till olika skolor så det jag måste göra nu är att klara matte b innan 21 juni. som inte alls är långt ifrån. Jag kommer få ta med mig matteboken till usa. ROLGIT!! not

Jobb i sommar har i alla fall löst sig.:) som tur är. skönt att veta att man har jobb juni till augusti. sen vad jag gör efter 12 maj är väll att räkna matte eller nått.

Äh nu måste ja lägga över låtar på ipoden:) min nya lilla hottie<3

ha en bra dag

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0