jobb

jobbar förfullt just nu... har 2 dagar kvar nu sen e ja ledig på onsdag. ska bli mycket skönt å va ledig då man jobbat 6 dar på raken.

Nu är det bara  veckor tills jag åker till usa igen. <semester äntligen! mycket efterlängtat.
Jag är fortfarande sjuk men hoppas att jag frisknar till snart då det är mycket att göra på jobbet på lördag.

Idag har jag varit och fikat på Åre Bageri med några gamla klasskompisar. sjukt roligt å se dom igen efter en så lång tid. 2 år sen jag såg dom sist men de känndes inte som det.
Jag har oxå fixat presenter till flickan jag tog hand om i usa men inte till morsan. Få se vad jag hittar på till henne.
Typ ett snö halsband och ett armband till det tänkte jag. sen ska jag köpa godis och lite sånnt till dom.
och john silver cigg till mina polare i new york så dom får känna på starkare cigg är marlbro red

Längta som fan till usa men snart så :)

Måste söka skolor och jobb innan jag åker oxå. å köpa en ipod och ny kamera och växla dollar sen är jag redo:)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0