imorgon far jag

Har kommit lite efter med matten,. orka inte räkna matte då jag är bakis i 2 dar på raken.

slingade håret i torsdag och blev asnjöjd. sen va ja på personalfest -->HAHA säger jag bara men de va lite synd om mig för ja kunde fan inte äta nått av maten på restaurangen. men jag höll minen och det blev som ett skämt alltisammans. folk skrattar åt mig för att jag e vegeterian och bara äter fisk då jag beställer MC Fish på donken.
Men jag är ju vegeterian för att jag inte gillar kött å blod å sånnt. varken smaken eller konsistensen.
Därför får MC Fish vara den ända fisk som jag käkar typ :P man gör väll som man vill liksom

Idag har jag flitt undan på rummet å damsugit. så nu kan jag komma hem till ett rent rum i alla fal

måste plugga matte nu
de är som farfar brukar säga. de är om kvällen den late får brott.

HAHA




Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0